Thursday, November 6, 2008

Terima Kasih Dengan Aduan Penduduk Parlimen Batu

Saya mewakili Ketua Angkatan Muda Keadilan Batu, Rozan Azen Mat Rasip dan Ahli Parlimen Batu, YB Tian Chua mengucapkan jutaan terima kasih kepada penduduk di kawasan Batu yang sudi mengajukan masalah mereka untuk perhatian YB Tian Chua. Antara masalah yang telahpun diketengahkan kepada YB Tian Chua ialah masalah ketiadaan pondok menunggu bas di PPR Kg. Batu Muda, masalah parking di Flat Sri Kelantan, Sentul, masalah klinik kesihatan di Jalan Haji Salleh dan beberapa masalah lagi yang diadukan melalui emel amkbatu@gmail.com.

Kesemua masalah ini, telahpun mendapat perhatian YB Tian Chua dan beliau komited dan prihatin dengan apa yang diadukan. Oleh yang demikian, beliau telahpun memberi jawapan melalui emel yang dihantar.

Sehubungan dengan itu, tuan - tuan dan puan - puan digesa untuk memanfaatkan segala teknologi yang ada dalam menyalurkan masalah berkenaan kepada Ahli Parlimen Batu.

Saya juga menyeru kepada semua penduduk Parlimen Batu untuk terus menjadi mata dan telinga Ahli Parlimen dalam mengadukan sebarang masalah yang berlaku. Ini juga bertujuan agar keharmonian penduduk Parlimen Batu dapat dipelihara.

Yang benar,

M Khairul Anwar Bin Mat Azidin
Naib Ketua 2,
AMK Batu

merangkap,

Penyelaras;
amkbatu@gmail.com
amkbatu.blogspot.com

No comments: