Thursday, April 9, 2009

Inilah Kereta Yang Membawa Replika Keranda Dan Mayat Altantuya



Kereta ini sangat berhantu. Hasil tangan petugas Bilik Operasi Induk AMK PRK Parlimen Bukit Gantang di Taman Kota Jaya, Simpang. Taiping. Saya salah seorang yang menyiapkan replika keranda ini dan replika mayat (idea yang saya cadangkan kepada Naguib dan Yusry pada saat akhir)

Perjalanan kami pada pagi itu, sebanyak 2 buah kereta (kereta di gambar dan kereta Naguib selaku kereta pengiring) itu mendapat sambutan dari semua penyokong yang membunyikan hon. Namun saya sempat "melarikan diri" sebelum ditahan polis kerana saya berhenti di Sekolah Kebangsaan Changkat Jering manakala mereka meneruskan perjalanan ke seluruh kawasan Parlimen Bukit Gantang.

Terima kasih buat semua. Kita berjaya menggegarkan Bukit Gantang.

Yusry (AMK Lumut)
Kay (AMK Perak)
Ujang (Nizam) (AMK Kuala Pilah)
Mat (AMK Sarawak)
Joe (AMK Sarawak)
Naguib (AMK Terengganu)
Zaf (AMK Gopeng)
Am (Skuad AMK)


Salam ingatan dari saya,
Khairul Anwar Mat Azidin
AMK Batu

No comments: