Sunday, January 10, 2010

SETIUSAHA AGUNG PKR - SAIFUDIN NASUTION DILANTIK, SALEHUDDIN HASHIM LETAK JAWATAN

SETIAUSAHA AGUNG PKR - AMK BATU UCAP TAHNIAH & TERIMA KASIH

Mewakili kepimpinan Exco & Ahli AMK BATU, kami ingin mengucapkan sekalung tahniah kepada Y.B. Saifuddin Nasution yang telah dilantik sebagai Setiausaha Agung Parti KeADILan Rakyat (KEADILAN) yang baru berkuatkuasa pada 1 Februari 2010 depan. YB Saifudin Nasution Ismail yang memegang jawatan Pengarah Pilihanraya Pusat, KEADILAN juga merupakan Ahli Parlimen Machang dipilih setelah mesyuarat malam tadi ( Sabtu 9 Januari 2010) bagi menggantikan Datuk Salehuddin Hashim yang telah mengundur diri meletak jawatan melalui surat rasmi pada 7 Januari 2010 (Khamis).

AMK BATU juga ingin merakamkan penghargaan dan ribuan terima kasih terhadap mantan Setiausaha Agung Parti KeADILan Rakyat Datuk Salehuddin Hashim. Beliau yang dilantik sebagai Setiausaha Agung PKR pada Mac 2008 lalu banyak membimbing corak kepimpinan, kematangan membuat keputusan serta corak gerakerja AMK BATU. Ini terutamanya ketika Datuk Salehuddin Hashim bertindak sebagai Ketua Perhubungan Negeri Wilayah Persekutuan dan sering hadir dalam mesyuarat AMK WP.

AMK BATU turut menghargai nasihat dan kata semangat ketika menghubungi beliau sejurus mendapat mengesahan berita perletakan jawatan kelmarin.

komited-tulus-perkasa
ROZAN AZEN MAT RASIP & AMK BATU
Ketua AMK Cabang BATU / Naib Ketua AMK WP

No comments: