Monday, April 19, 2010

Hulu Selangor - Dato Salehudin broker katak najis yang berjaya

Anwar membuat keputusan tepat memilih Zaid Ibrahim sebagai calon Hulu Selangor.

Dr Halili adalah di antara 3 senarai nama pendek terakhir sebagai calon Hulu Selangor selain Shamsul Iskandar Ketua AMK pusat.

Sifirnya mudah..kenapa keluar sekarang setelah tidak terpilih? kenapa tidak keluar sebelum Zaid Ibrahim diumum sebagai calon Pakatan Rakyat Hulu Selangor?
Kenapa pula masuk UMNO? nak jadi ejen 1 Malaysia 1 Israel ke?

Mana ada orang masuk ikhlas kata Ezam. Terbukti benar bila Fairus sudah jadi orang kaya baru dengan melangsaikan hutang keretanya RM109,000.00. secara tunai.

Fairus adalah manusia yang tamak. Beliau dibayar RM7,000.00 sebulan selepas beliau tidak lagi menjadi TKM 1 P.Pinang. Rahsia ini dibongkar oleh Rosli Ibrahim adik kepada Anwar Ibrahim kepada sharpshooter.

Tetapi Fairus tamak mahukan sebulan RM15,000.00 tanpa buat kerja hanya goyang telur saja.

Adakah tahun lalu saya memfitnah Fairus bila muncul di tv3 mendedahkan penyelewengan Fairus? Setahun saman fairus tak kunjung tiba. Saya cabar beliau untuk saman sharpshooter sekiranya beliau difitnah.


Dato Salehudin kini adalah antara broker ktak najis yang berjaya setanding zamil ibrahim suatu ketika dulu. Zamil dahulunya adalah broker katak najis yang berjaya memujuk dan merayu serta menggoyahkan iman wakil rakyat PKR dan beliau kini kaya raya.

Dato Salehudin dibayar gaji sebulan RM9,000.00 ketika menjadi setiausaha agong pkr. Memang jenis manusia tamak dan tidak sedar diri diuntung.

Bayangkan betapa mulia dan ikhlasnya ribuan ahli pkr yang lain terutamanya wanita pkr dan amk yang masih terus berjuang menegakkan keadilan yang tidak mengharapkan imbuhan lumayan.

Dato Salehudin juga turut kelihatan bersama zahrain, tan tee beng dan hj mohsin ketika mereka umum menjadi katak najis yang akan mampus tertelan kabat.

Mengapa dato salehudin brsama mereka sewaktu nak menyalin menjadi katak najis ? jawabnya mudah...itulah broker katak najis namanya.

Bagaimanapun Ezam masih lagi belum boleh dianggap broker najis yang berjaya setanding zamil ibrahim kerana hanya berjaya memujuk dan memeluk 2 amk cicak mengkarung sahaja kelmarin. Kesian Ezam dah makan sumpah agaknya.

Anwar membuat keputusan yang tepat bila memilih Zaid Ibrahim sebagai calon Hulu Selangor. Bayangkan jika Dr Halili terpilih calon dan menang lalu menyalin menjadi katak najis?

Saya cukup yakin insyaAllah Zaid Ibrahim akan menjadi YB Hulu Selangor.

Semasa berita ini ditulis, Sharpshooter berada di bilik gerakan utama kuala kubu baru sebelah mini stadium kuala kubu baru.

Nantikan pendedahan sharpshooter seterusnya termasuk bahan bukti.

No comments: