Tuesday, August 26, 2008

P044 :Anwar, Arif atau Hanafi?

Kurang dari 6 jam lagi pengundi Permatang Pauh akan membuat satu pilihan bagi menentukan halatuju politik Malaysia. Setelah berhempas pulas berkempen bagi meraih undi daripada para pengundi, jam 8 pagi nanti, mereka akan menyerahkan segalanya ditangan pengundi. Hanya doa dan tawakkal kepada Allah kerana perancangan Allah adalah segalanya.

Bagi AMK Batu, segalanya sudah terang lagi bersuluh. Calon yang dilihat berwibawa sudah terbukti. Bukan sahaja di Permatang Pauh, malah di Malaysia dan seluruh dunia. Anwar Ibrahim adalah satu susuk tubuh dan satu nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi. Seluruh pelusuk sudah tahu kemampuan beliau mengangkat martabat rakyat, merangsang pertumbuhan ekonomi, kestabilan sosial dan pelbagai lagi. Namun, akibat dari itulah beliau dihentam, ditekan dan dicerca dari segenap ruang untuk menjatuhkan beliau oleh musuh - musuh beliau. Musuh beliau tidak pernah menghiraukan tentang agama. Mereka sentiasa menyalahgunakan agama demi kepentingan politik mereka. Mereka bermain sumpah seolah - olah sumpah itu hanya ucapan yang tidak bernilai. Namun, yakinlah. Kebenaran pasti akan tiba. Janganlah ragu janganlah gusar, Allah pasti mengadilinya.

Buat pengundi Permatang Pauh, anda harapan kami. Anda harapan seluruh rakyat Malaysia. Anda harapan seluruh dunia. Buktikan kepada kerajaan BN, Malaysia bukan hak UMNO/BN. Malaysia adalah hak rakyat. Terjemahkan kuasa rakyat pada kertas undi. UNDILAH ANWAR IBRAHIM UNTUK KEMERDEKAAN DARIPADA UMNO/BN.

Rindu dari Permatang Pauh.

M Khairul Anwar M Azidin
Kubang Ulu
1.10am
26 Ogos 2008

No comments: