Sunday, June 15, 2008

5 Julai : Pak Lah Turunkan Harga Minyak atau Pak Lah Diturunkan?

5 julai nanti kemungkinan begini:

Kemungkinan besar kita akan melakukan demo sejuta rakyat itu di sekitar selangor. mungkin di Shah Alam. kerana MB Selangor akan mengarahkan FRU untuk menjaga keselamatan sahaja tanpa bertindak kasar. Ini untuk menjamin keselamatan semua pihak. Jadi, jika semua yakin dengan jaminan ini, tiada siapa akan gentar untuk turun demo ini. Bawaklah ibu, bapa, anak - anak, saudara mara, orang kampung dan semuanya.

Matlamatnya: kita akan desak Pak Lah turunkan harga minyak serta merta.

Jika Pak Lah tak layan: Kita semua akan duduk, makan, tidur di tempat demo sehingga Pak Lah turunkan harga minyak.

MARI.. MARI KITA LAKSANAKAN TUNTUTAN RAKYAT INI.

PAK LAH DAH MELAMPAU!

p/s: bawakla tikar masa demo nanti. Boleh buat lapik nak tido..



To Pak Lah, RAKYAT PANTANG DICABAR!

2 comments:

Anonymous said...

kenapa perhimpunan ini diadakan di shah alam.saya rasa mesti ramai orang tidak setuju dengan keputusan tersebut kerana sebelum ini telah merancang akan dibuat di klcc.saya berpendapat ia sesuai dibuat di K.l sahaja kerana ia pusat bandar dan mercu tanda petronas san pelancong.kita tunjuk kan kuasa rakyat di klcc.baru ramai akan hadir.jikalau dibuat di shah alam brapa kerat sangat ynag akan hadir.Pertimbangkanlah untuk semua rakyat dibawah dan yang akan datang dari negeri yang lain.sekian terima kasih.

Anonymous said...

please sign petition Gerakan Rakyat Anti Manipulasi Minyak (GERAMM)di http://www.petitiononline.com/geramm/petition.html & http://www.geramm.org for GERAMM page.

p/s:tolong sebarkan…