Tuesday, December 22, 2009

FORUM BTN

FORUM BTN: PATRIOTIK ATAU PERKAUMAN?

Tarikh : 23/12/2009 (Rabu)
Masa : 8pm
Tempat : PJLA Theatre One Petaling Jaya
Ahli Panel : YB Amir Shari, YB Nik Nazmi, Lokman Nur Adam dan Penulis Bebas

SEMUA DI JEMPUT HADIR.

7 comments:

PAPA GOMO said...

PAS telah membina 3 buah MASJID selama 19 tahun memerintah Kelantan. Ketiga tiga Masjid itu juga selama 19 tahun ini jugalah masih lagi belum siap siap sama sekali. Malah Masjid Darul Anwar yang bersebelahan rumah NIK AJIS juga masih lagi belum siap walaupun sudah bertahun kutipan derma di adakan bagi membina Masjid itu. http://www.papagomo.com/2009/12/trkini-ceramah-tan-sri-isa-samad-dan.html

Angkatan Muda Keadilan BATU said...

NAK harapkan BN lagi rakyat tak yakin.

Walau hanya pegang 1 kerusi parlimen di Wilayah Persekutuan, habis projek pembinaan masjid digadaikan upah memberi projek apartmen (rujuk kasus Sri Hartamas-YB Wee Choo Keong).

rozan azen mat rasip
ketua amk batu

Musz said...

betul tu saya ada setuju rozan cakap.
ituhari ada ucapan rumah saya flet sri perak menyampah dengan orang BN .. cakap semua kosong. serupa juga tin kosong.. buang masa..

kennedy

adawiyyahblog said...

AMK Batu patut biarkan komen terbuka di blog ini untuk menilai diri. Tak kira seburuk mana komen yang dilemparkan mahupun tuduhan melulu. Yang baik dijadikan teladan & yang buruk dijadikan sempadan.

Biar 'orang di luar sana' menilai keberkesanan kita.

adawiyyahblog said...

Setelah meneliti semula beberapa kali komen-komen yang diberikan pada entri sebelum ini, didapati ada maklumat yang saya rasa diperolehi melalui 'orang dalam'. Mungkin disalurkan kepada pihak lain untuk dikomen. Ada baiknya jika AMK Batu membiarkan komen-komen seperti sebelumnya untuk mendengar apa sahaja luahan hati mereka. Adalah menjadi harapan Keadilan Batu agar mereka-mereka yang lantang selepas ini sudi menghulurkan tenaga dan buah fikiran bagi menjayakan sesuatu program. Akhirkata, nasihat saya sebagai Ketua Penerangan kepada AMK Batu agar membuka kembali ruang seluas-luasnya kepada sebarang komen. Tak perlu untuk kita mengetahui siapa di sebalik 'si penulis komen' yang lebih penting adalah apa komen yang diberikan.

Angkatan Muda Keadilan BATU said...

Salam reformasi,

Ingin dimaklumkan disini bahawa setiap komen2 yang hendak dipostkan hendaklah melalui sebarang registered account. Ini adalah prosedur standard yang telah ditetapkan pada awal penubuhan blog ini. Lagipun apa dilihat disini, hampir kebanyakan komen dilihat tidak dilemparkan pada keseluruhan AMK Batu tetapi lebih kepada kutukan, caci maki dan tohmahan kepada seseorang individu.

Angkatan Muda Keadilan BATU said...

Buat apa buat masjid banyak-banyak, kalau tiada orang nak pi solat, buat duit aja, saja nak tunjuk kat dunia luaq yang kita nie kuat beragama padahal Islam kita nie pada sesuatu tempat ja, bak kata Pak Lah ada had ada harinya.

Semua berhak nak komen tapi kami juga berhak nak jawab.