Monday, February 8, 2010

AMK BATU HADIR PERBICARAAN KES FITNAH #2 ANWAR IBRAHIM & KES ARSENIK YB-YB PKR


FITNAH #2 DSAI -

Perbicaraan Hari ke-5 Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat - Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dihadiri AMK BATU bersama Cabang BATU.
Antara yang hadir saya selaku Ketua AMK BATU, Naib Ketua Norsharizal, Ketua Biro Noor dll.

Sepertimana yang telah dimaklumkan oleh Setiausaha Agung PKR, YB Saifuddin Nasution, Cabang BATU telah diamanahkan antara cabang yang memimpin himpunan sokongan hari ini.

KES ARSENIK -
CUBAAN MENJATUHKAN YB TIAN CHUA, YB AZMIN ALI, YB SIVARASA serta HISHAMUDDIN RAIS


AMK BATU juga turut menghadiri dua buah kes yang berlangsung serentak di Mahkamah Tinggi Jalan Duta iaitu Kes Arsenik serta penggulungan Kes Perhimpunan BERSIH. Antara yang dituduh dalam kes ini pimpinan PKR seperti Pengarah Strategi PKR / Ahli Parlimen BATU YB Tian Chua, Naib Presiden / Ahli Parlimen Gombak YB Azmin Ali, YB Sivarasa Rasiah serta penulis bebas Hishamuddin Rais dan ramai lagi yang dituduh.

Sepertimana yang telah mahkamah mendengar keterangan saksi pendakwa (Polis), ramai tidak dapat memeberi keterangan dengan menyakinkan terutamanya fakta asas kejadian serta hujah pendakwaan yang lemah dan boleh diragukan kredibiliti.

AMK BATU tidak menolak kes ini berkemungkinan besar(baca : sepatutnya !!) digugurkan kerana ada unsur sabotaj pimpinan PKR yang bertaraf Ahli Parlimen / YB Yang Berkhidmat kepada rakyat...

ROZAN AZEN MAT RASIP
Ketua AMK BATU/Naib Ketua AMK WP

No comments: