Monday, May 12, 2008

Bandar Mahkota Cheras Barricade

According to MalaysiaKini there was a memorandum submitted to Selangor MB Tan Sri Khalid Ibrahim on the issue. On the 8th of May 2008 residents who have put up a stall at the junction to facilitate traffic were tear-gassed and some were arrested. I am extremely baffled on why the police are siding with Grand Saga (the highway concessionaire) even to the extent of hurting the residents. On another note The residents' committee has labelled the Pakatan Rakyat Government of Selangor as 'weak'. Let us be proactive and discuss this together and let us come up with some ideas to assist our Tan Sri.

Yours humbly,

AMIR HAMZAH BIN AMHA
Ketua Penerangan & Timbalan Ketua AMK
Parti KeADILan Rakyat Bahagian Batu
http://puterabatu.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

Kalau aku tinggal kat situ pun aku akan pecah, siapa yang nak lalu jalan yang kena tol, kalau dalam sehari 3 kali nak keluar sudah tentu duit aku habis kat grand saga sahaja .... Tolong faham akan benda-benda macam ini pihak berkuasa, tidak kena kat batang hidung sendiri, mana dia orang tahu, kalau kena baru kelam kabut. Grand saga jangan buat orang macam ini, ini kejam namanya.

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …

Amir Hamzah said...

Rupa-rupanya ada kes kat Mahkamah dah. Developer Projek Perumahan BMC dah ambik tindakan. jadi kita tengoklah keputusan dia nanti.